HTML

Mi ez?

Nem a hagyományos érelemben vett teablog. Szó van itt minden másról, ami nem tea:

vállalkozás, marketing, keserv, öröm és bánat, minden ami kinézve a kertből körülvesz bennünket.

A teakert.hu webáruház blogja.

2012.02.15. 21:30 Teakert.hu

Nem tea - inspiráció

Nem tea - inspiráció. Ha van vállalkozásod talán neked is. Néha értetlenül állok a magyarországi kereskedelmi kultúra előtt. Mintha nem én lennék a vásárló, hanem nekem tennének szívességet.

A magunk módján

igyekszünk ezen változtatni. Ezért van 100% zamatgarancia a Teakertben (azt hiszem ezzel még mindig egyedülállók vagyunk a hazai teaforgalmazók között). 

Kép: Jin Hao - Arany pihék, illatos jünnani vörös tea 

Te vagy a vásárló. Neked kell elégedettnek lenni, téged szeretnénk jól kiszolgálni. 

Most azonban nem magunkról mesélnék, hanem kiemelnék egy személyes élményt, az egyre gyakoribb jó példákból. Van több is a vásárlókért igen keményen dolgozó webshopokon túl, ne felejtsük el pl. az IKEA zökkenőmentes és kedves ügyfélszolgálatát.

És most a saját sztori:

Vásároltunk egy alsó kategóriás Epson nyomtatót. Kifejezetten azért, hogy a Teakert számláit, futárcímkéit nyomtassuk.

Kép: users.hu

Olcsó nyomtató, szinte az egész műanyag - el is romlott 9 hónapon belül. Nem sok reménnyel kerestem meg a számlát, a szervíz honlapját, stb.

A meglepetés akkor ért, amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot:

Gyors azonosítás után megkérdezték:

   - Eredeti Epson patront használ? (Igen.)

   - Mikor és milyen címre küldhetjük a futárt?

Semmi szokásos: hogyan történt, velünk ez még soha nem fordult elő, stb. csak egyszerűen:

   - Hova küldhetjük a futárt?

   - ...

   - Igen és vissza is visszük. Két-három nap és meglesz a printer.

Csak ültem és nem hittem a fülemnek. Ez igen! Most úgy érzem ki vagyok szolgálva.

És tudom, hogy a festékpatron majdnem ugyanannyi, mint maga  nyomtató, érthető az elég egyszerű üzleti modell. Megdolgoznak a visszatérő vásárlóért.

Jobb eséllyel indul nálam az Epson legközelebb? Igen. Becsülik a kicsit is. Olyat nyújtottak, aminél kevesebbet vártam. Időt, energiát spóroltak meg nekem.

Inspiráció

Az ilyen történetek inspirálnak minket is, hogy egyre jobbak legyünk. Ilyen társaságába szeretnénk tartozni. Ezért keressük mindig azt, hogyan tudunk téged jobban kiszolgálni? (Ha van ötleted várjuk itt: info kukac teakert pont hu)

Ha volt hasonló élményed oszd meg nyugodtan. Beszéljünk többet pozitív élményeinkről!

Üdv, Zsolt

További teás képek a facebook oldalunkon: www.facebook.com/teakert

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teakert.blog.hu/api/trackback/id/tr683543596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása